Ποιοι Είμαστε

Ποιοι Είμαστε

Είμαστε η Καρολίνα (Μarketeer) και η Νάντια (Διαφημίστρια) ελεύθεροι επαγγελματίες! Δυο μαμάδες, εργαζόμενες, όπως ακριβώς κι εσείς!
Με ανησυχίες, άγχη και καθημερινό τρέξιμο, όπως  κι εσείς!

ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΛΑ
Όταν η οθόνη αρχίζει να παίρνει τη θέση του παιχνιδιού και της παρέας, κάτι πρέπει να αλλάξει.

Η ανάγκη δημιουργίας αυτής της ακτιβιστικής ομάδας, που λέγεται Screen Break, προέκυψε  από την καθημερινότητα με τα παιδιά μας ηλικίας 8 & 10 ετών από τις μικρές ή μεγάλες μάχες που δίνουμε για να κλείσει η οθόνη, το tablet, το video game.

H απόφαση δημιουργίας όμως πάρθηκε, όταν πηγαίναμε στα παιδικά πάρτι των παιδιών μας και μετά από μερικά λεπτά συνάντησης με τους φίλους τους άρχιζαν όλα να ζητούν τα κινητά, για να παίξουν όλοι μαζί και ο καθένας μόνος του.
 
Δεν είναι λίγες οι φορές που πήγαμε σε εξαιρετικά οργανωμένα πάρτι με διασκεδαστές και οι δραστηριότητες και τα τιμώμενα πρόσωπα δεν είχαν καμία συμμετοχή γιατί έπαιζαν στο tablet τους, με ένα τσούρμο συμμαθητές γύρω τους.

Αρχίσαμε λοιπόν να μιλάμε με εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, ψυχιάτρους και, σε συνδυασμό με δικό μας καθημερινό αγώνα, να οριοθετήσουμε της χρήση της οθόνης.
 
Κάπως έτσι γεννήθηκε και αγκαλιάστηκε το Screen Break και μας παρότρυναν, μας έδωσαν δύναμη να βγούμε πιο έξω από το δικό μας μικρό μαμαδίστικο κύκλο σε έναν μεγαλύτερο.

Μαζευόμαστε στα σπίτια μας για τα γνωστά σε όλους “Play dates” και στα 10’ ζητούσαν κινητά ή tablet και στην καλύτερη περίπτωση τηλεόραση. Εμείς είχαμε το ίδιο motto και την ίδια προτροπή:  «Παíξτε!»

Ο ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ

Θέλουμε μαζί με εσάς , τις μαμάδες και τους μπαμπάδες να ενωθούμε και να προσπαθήσουμε να στηρίξουμε τα παιδιά μας γιατί πάνω απ΄όλα πιστεύουμε πολύ στη δύναμη της τεχνολογίας, της γρήγορης πληροφόρησης του διαδικτύου και αντιλαμβανόμαστε την απαραίτητη πια  χρήση των οθονών ως εργαλείο ζωής, αλλά με ΟΡΙΟ!

Η οθόνη μπορεί να είναι φίλος μας, αλλά ΌΧΙ δυνάστης μας.
Θέλουμε όλοι εσείς να είμαστε όλοι εμείς που παλεύουμε σε έναν καθημερινό αγώνα γονεϊκότητας να μοιραστούμε τις αγωνίες, ανάγκες και tips που χρησιμοποιείτε και εσείς.